Wednesday 27 April 2011

Siapa Aku ????

AKU ADALAH AKU.  Hahahaa pulOn pa tataw p tuleh besaq2. hurmm. Nma penoh aku, NUR AYUNI AHYA BT MOHD FISOL. Mesti hmpa akn pelik bila dengaq nma AHYA kan3 ??? aku pon pelik mana my mama dpt nama tuh. huhu. tp nma tu bukn sebarng nma. Ahya bermaksud kehidupan~. Ayuni plak mksod keindahan~. bila degabongkan kesemuanya nma aku, jdilah CAHAYA KEINDAHAN KEHIDUPAN. Moga kehidupan aku akn sentiasa indah seiring mksod nma aku. hehe. InsyaAllah. umo ? woah! mcm xpecya jek umo aku dh 18 ! rsa mcm bru ja abes jdi senior kt SK Tunku Abdul Malik Kulim~ hahaha.. msa tu aku jdi pengawas pling hot[BAJET] ngn kawan sehati sejantong aku (bukan sehati berdansa)diyana. Kami siap dpt gelaran lgik. aku---> AYAM, diyana plak --->DONAT. hahahaha. tp mang kengn xley lupa smpy bila2 la kengn kt skola rendh. jdi orng hot. HAHAHA.( skali lgi aq bajet ). Bes owh skolah situ ! tiap2 thn aq berpeluang n slam dngn Raja Muda Kedah. hehe. sbb tuanku mai skola kmi tiap2 thn masa hri anugrah cemerlang ! 

ni la kwn sehati senjontong aku ! kami dh jnji nk hidop berjiran wOah ! nnty aku pengpit dya, dya pengapit aku. haha


 Lpas abeh skola rndh. Aku disekolahkan di SMK Sultan Badlishah. skola tuh lgi bes ! wlwpon aq sdeyh pda mulanya sbb kna berpisah dgn kwn sehati sejntong aku. huhu. dya dh terlebih dlu msok SBP dri aku. dya p md jiwa~ . ok, xpala, aku teroskan hidop aku kt Badlishah School (nama lama bdlishh). Ehh. kalu nk tw, bdlishh ni pon bukn calng2 skolah tw ! dya skolah bestari malaysia ! skrng ni jdi calon skolah kluster. hehe. kt sini jugk, tiap2 thn aq dpt jumpa dengn KERABAT DIRAJA KEDAH ! Kalu msa kt skolah rendh dlu aq jumpa Rja Muda Kedah ja. Tp kt badlishh , tiap2 thn aku dpt salam dengn YANG MAHA MULIA SULTAN KEDAH DGN SULTANAH KEDAH ! (warna kuning wrna diraja =P) . hehehe.  mmg mcm2 kngn terindah aku di badlishah. dan aku berbangga dpt menjdi salah seorng 'badlishian'.
           ni la lmbng kemegahan SMKSB !sekolah ni sgt cntik dn bersih wlwpon dh tua-->1948 babe !

ni la lencana SMKSB !

      Tp jodoh aku dngn badlishh xlama. hua3. hnya tiga thn ja. lpas PMR, aku dpt twrn p skola berasmara berasrama penuh, iaitu SMS TUN SYED SHEH SHAHABUDIN aka SOKSEKdi Bukit Mertajam. Bila aku dapt twrn tuh, tu la fes time aku dengaq nma sekolah tuh. hahah. sbloom terima twrn tuh, aku dh pon p survey tang mna corok letaknya skolah tuh. akhirnya, cmna nth aku bley p skola tuh. hahaha. Tp soksek pon memang menigglkn erti ksh syg, setiakawan, berdikari ( awt aku dok list nilai2 murni plk kt sini ?) hehehe. tp seryesly , sekolh di soksek mmg bnyk bgi penglmn bru untk aku. mcm2 kengn pahit manis yg tertinggl di soksek. wuuaa! sedeyh la plk. kengn mcm ni aku xterasa sgt pon bila aku tingglkn badlishah dlu. mungkin sbb aku tinggal di hostel . dh rsa rpt sgt dh. mcm adik berdik dh pon. bila ad mslh , kwn2 la yg kita cri utk luah perasaan. huhuh. tmbh syok lgi bila dpt classmate yg mmg terbaek dri ladang ! hehe . KAMI THE SARJANA'S ! Mmg aku xkn lupa hmpa suma smpy nyanyok ! heheh. Dona leb u ol ! opppss. hehe. mmg xtipu. aku mmg syg hmpa SEMUA !
 ni la budk2 klas aku yg happening ! dgn cegu WAHID !cegu paling hot di dunia tuhh ! haha. ni msa jmuan rya  2010 : ' ) nk lgi ? sila scroll down : D

                        haa ! ni plk kmi bersama mummy kmi yg tersyg ! cik Puan Noor Syawalizda Ghazali

KAMI 4 SEKAWAN ! SGT MENYANYANGI KALIAN ! <3

                   one more ! hehe. ni curi2 snap kt gleri batek di lngkawi msa kem akademik SPM dlu ! : )
  kita dh graduate ! tamat suda pengajian kami di SOKSEK .Wlwpon pertemuan kmi hnya sebentar, tp keakraban kmi xsiapa ley putuskn. aceeyyy.  : ' )

Yng bezanya kmi berempat adalah. kmi berempat masing2 rumah suka yang berlainan. hehe. kalu musin sukan mula laa kmi nk perthnkan rumh sukan masing2. timbul sedikit kekecohan di situ. hahaa.. kalu kmi jln bermpt dgn pkaian rumh suka. mmg nmpk mcm trffic light. aku MUTIARA. anes DELIMA,  nurin ZAMRUD dan siti romlah sudh semestinya dgn kaler pOjaan hti dya NILAM ! hehe.
                       semgt mutiara ! bersama my lovely dorm8
                                                  Hajar Rasdi : )

 uisshhh.. smpy bila aku nk habeh mengarOt niyh ? kalu nk cita psai perjlnn idop aku. smpy subOh pon x habeh. huhu. apa laa aku dok wt syok cita psai dri aku sndri niyh? huhuh (ehh, suka hati aku la ni blog aku. haha ) ok la. smpy kt sini je la hikyt cinta cerita aku. esok2 aku karOt len . salam ~

3 comments:

  1. hua hua hua.. terselit nama cek kt situ.. bangga i! =)

    ReplyDelete
  2. kt klas 4 n 5 Sarjana pown da krabat draja kdah jgak la...
    haha~~
    ampa ja xtau...
    jmpa jgak la 2 kt SBP~
    hehe

    ReplyDelete