Thursday 19 May 2011

Aku Mula Jatuh Hati Kepadamu ~~~





HAZAMA ! I'M IN LOVE WIF U !!
(bak kata Ogy. mwahaha)

Bagi sspa yg mengikuti AF9 . Pasti hmpa jugk ada peserta fveret sendri ! hahaha.(sapa xminat sudah ! =P)  Aku sudah jatOh hati kepada Hazama ! hahahaha.. dya sgt STYLO dan kalu bab soqa mang xpyh komen bnyk laa. memang TERBAEEEKKKK !! wlwpon dya bru jaa diserapkan masok dlm af niyh msa minggu ketiga tp sekrng undian dya dh mengalahkan peserta2 yg dh lama berkurung dlm rumh kca kt AEON JUSCO tuh , hasil drp undian penyokong2 Hazama !(sedikit sebnyk undian sumbngn dri aku. hua3) . Kalu tgok diari af, mang asyik gelak ja bila tgok peqangai dya yg xketahuan tuh. HAHA.

Tp, suma ni sat ja laa. sbb xlama lgi aku akn meneruskan perjuangn hidOp aku yg belOm selesai !! hehe. benda2 ni suma hnya sementara utk hiburkan hati. nnty, suma ni akn ditinggalkn. dh x boley lgi nk tgok budk nakai Hazama niyh =P . hua3
KAUUUU .. TIMM !!

BAKAL JUARA AF9 !!

p/s : FT maseh bertkhta di hati . mwahaha =P

2 comments: