Thursday 12 May 2011

SAYA SAYANG HANDPHONE SAYA !!

HAHAHA. nth papo lgik entry aku niyh. aku dpt idea nk tuleh entry ni bila aku tgok makin ramai orng dok menggila dgn henfon2 yg cnggih2 , yg boley sgala mcm benda dgn henfon tuhh. Xperia laa, iPhone laaa,,blackberry laa,,nth pa mcm nma lgi nth. Aku xbermint nk taw pon semua benda tuh. dan xbermint nk memiliki pon. huhuh.
bgi aku, henfon yg boley call, text, mms, music player,ngn video call sudahh..wt paa nk lebeyh2. huhu.. dan AKU SANGAT SAYANG AKAN HANDPHONE aku sekarang. xmo tukaq yg len dh selagi beliau maseh setia berkhidmat dgn aku. hehe. aku menggunakan khidmat beliau sejak aku form 3 lgik . dan beliau setia menmani aku sehingga sekarang :) aku guna sony W880i ja pon.. huhu.. msa aku beli dlu RM7++ . tp skrng ni, 200 lbey pon dh dpat dh. HAHA.

fon ni sgt nipis. dn senang disembunyikan di mna2 saja. haha.. sbb tu laa aku xpnh kantoi msa spotcek msa zmn skolah dlu ! HAHA. (oppsss ! kantoi sudaa... hua3) memang syg kalu nk tukaq fon lain, sbb dya dh lama bersama aku. huuh. parents ad gk tnya xmo tukaq fon len ka ? tp aq xdk hati pon nk tukaq. haha. aku bwk dya kemana saja aku p . wlapon ke toilet. HAHA. biaq laa oqng nk kta aku pkai fon cabOk pon. xkesah ! AKU SAYANG HANG ! hehehee.
SELAGI KAU MASEH MAHU BERKHIDMAT UNTUKKU
AKU AKAN TETAP SUUDI MENJAGAMU
SEHINGGA AKHIR HAYATMU..
HAHAHAHA.
(aku sudah gila, bercinta degn fon) =P

No comments:

Post a Comment